Joki-Sama

BIG bloggbrake (IGEN)/ Seg vecka/ tatuering/ valborg :D

Sorry för ett lååångt bloggbrake. Det har varit så mycket som har hindrat mig från att blogga ><,,

Men nu ska jag vara tillbaka!! LOVAR!!! XD


Det har varit en seg vecka, varit ledig måndag,tisdag och gick på skolan i onsdags. Sen var vi lediga idag igen, och imorn skola igen. Lol.

Valborg var ju i tisdags också. Det blev ju hyper-ultra-mega-fett-awesome!!! Jag och Iza gick in till frigge och flummade runt på skolgården med Hanna och Destiny. Senare (typ 12) så gick vi hemmåt. Då ville Iza kolla på Boku no pico 0_0 (En hardcore yaoi serie med småbarn) Lol. Sen kollade vi på 5D's och typ garvade sönder. Sen så sov vi (wieeeh) XD

Matilda sov hos mig igår också, grymt var det :D

Tula ville att jag skulle måla en tatuering åt henne, så jaa, jag antar att jag kan visa hur den blev :)
^^'


Jah, men jag ska nog krypa till sängs för att invänta veckans sista skoldag innan helgen börjar! :)

Vi ses alla särbarn och särvuxna! :D


Joki out!

;);)



2012-05-03 @ 22:52:36 Allmänt Permalink


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0